Výroba, predaj, montáž servis

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky a reklamačný poriadok obchodníka
TVsat Multimedia s.r.o. - internetový obchod

Čl. 1 - Úvodné ustanovenia
Čl. 2 - Informácie o tovare a cene
Čl. 3 - Objednanie tovaru
Čl. 4 - Potvrdenie objednávky
Čl. 5 - Kúpna zmluva, odstúpenie od kúpnej zmluvy
Čl. 6 - Viazanosť ponukou, stornovanie objednávky
Čl. 7 - Platobné podmienky
Čl. 8 - Podmienky dodania tovaru
Čl. 9 - Reklamačný poriadok
Čl. 10 - Spracovanie osobných údajov

 

Čl. 1 - Úvodné ustanovenia

1.1 Kúpnou zmluvou uzavretou na diaľku sa rozumie zmluva, ktorú uzaviera obchodník a spotrebiteľ na zásielkový predaj tovaru výlučne prostredníctvom prostriedkov komunikácie (ďalej len "kúpna zmluva").
1.2 Kúpne zmluvy sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 102/2014 Z. z. ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka (ďalej len "zákon č. 102/2014 Z. z.") a týmito obchodnými podmienkami (ďalej aj "OP") upravujúcimi podrobnosti pri ich uzatváraní a realizácii.
1.3 Obchodníkom sa rozumie TVsat Multimedia s.r.o., s miestom podnikania: Fraňa Mojtu 18, 949 01 Nitra, IČO: 48247081 IčDPH: SK2120111829 zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, Oddiel: Sro, Vložka č. 39221/N (ďalej len "obchodník").

Kontaktné údaje obchodníka:

Obchodné meno: TVsat Multimedia s.r.o.
Sídlo: Trieda Andreja Hlinku 611/10, 949 01 Nitra
IČO: 48247081
Zápis: v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, Oddiel: Sro, Vložka č. 39221/N
DIČ: 2120111829
IČ DPH: SK2120111829
Prevádzka: Fraňa Mojtu 18, 949 01 Nitra (budova MEDIAHAUS)
Telefón: +421 950 574342
Email: objednavky@tvsatnitra.sk
Pre bezhotovostné platby:
IBAN: SK9111000000002942008187
BIC (SWIFT): TATRSKBX
 

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
P.O. Box 49A, Staničná 9, 950 50 Nitra
Odbor výkonu dozoru
tel. č.: 037/7720 001, 037/7720 034
fax č.: 037/ 7720 024
http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

1.4 Spotrebiteľom sa podľa zákona č. 102/2014 Z.z. rozumie iba fyzická osoba, ktorá kupuje tovar od obchodníka a tento tovar jej neslúži na výkon zamestnania, povolania alebo podnikania, pričom iba táto osoba má práva vyplývajúce zo zákona č. 102/2014 Z.z.
1.5 Tieto obchodné podmienky sa v časti práv a povinností vyplývajúcich zo zákona č. 102/2014 Z.z. nevzťahujú na právnické osoby. Na zmluvný vzťah medzi obchodníkom a právnickými osobami sa vzťahujú príslušné ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, avšak práva vyplývajúce zo zákona č. 250/2007 Z.z. sa priznávajú aj právnickej osobe, ktorá nakupuje výrobky pre osobnú potrebu alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti, pričom na tieto účely sa táto osoba považuje za spotrebiteľa.
1.6 Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na kúpne zmluvy uzatvárané prostredníctvom internetového obchodu na internetovej adrese http://www.tvsatnitra.sk (ďalej aj "internetový obchod"), pričom odoslaním objednávky formou internetového obchodu spotrebiteľ potvrdzuje, že si obchodné podmienky prečítal, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a všetkým podmienkam, a že s nimi súhlasí.

 

Späť

Čl. 2 - Informácie o tovare a cene

2.1 Informácie o tovare uvedené v katalógu internetového obchodu sú čerpané z verejne prístupných zdrojov a oficiálnych stránok výrobcov tovarov.
2.2 Cena tovaru zahŕňa daň z pridanej hodnoty (DPH) a recyklačné poplatky. Cena nezahŕňa poplatky na doručenie tovaru, ktoré sú zverejnené v dopravných podmienkach na http://www.tvsatnitra.sk.
2.3 Pri nákupe tovarov prostredníctvom internetového obchodu nie je možné uplatnenie akýchkoľvek klubových, členských, bonusových alebo zamestnaneckých zliav.
2.4 Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.

Späť

Čl. 3 - Objednanie tovaru

3.1 Pokiaľ nie je pri danom tovare uvedené inak, tovar, ktorý je uvedený v katalógu internetového obchodu si spotrebiteľ objednáva postupom uvedeným v návode "Ako nakupovať". Tento návod je viditeľne umiestnený v menu internetového obchodu.
3.2 Odoslanie objednávky je podmienené potvrdením oboznámenia sa a súhlasom s obchodnými podmienkami a so spracovaním osobných údajov spotrebiteľa.
3.3 Po odoslaní objednávky bude spotrebiteľovi zaslaný informačný email s predmetom "Potvrdenie objednávky", ktorým obchodník potvrdí zaradenie objednávky na spracovanie, čím však ešte nedochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy medzi obchodníkom a spotrebiteľom.

Späť

Čl. 4 - Potvrdenie objednávky

4.1 Po zaevidovaní objednávky podľa 1.3 bodu 3 týchto Obchodných podmienok, obchodník overí disponibilitu tovaru a platnú cenu tovaru u výrobcu.
4.2 Ak sa nebudú líšiť údaje podľa 1.2 bodu 4 týchto Obchodných podmienok, obchodník potvrdí objednávku spotrebiteľovi zaslaním e-mailovej správy s predmetom "Potvrdenie objednávky". V opačnom prípade obchodník bezodkladne informuje spotrebiteľa o zmene predmetných údajov a objednávku potvrdí až na základe súhlasu spotrebiteľa so zmenenými údajmi. Potvrdením objednávky vzniká medzi obchodníkom a spotrebiteľom kúpna zmluva. Pri potvrdení objednávky bude stanovená celková cena objednaného tovaru a záväzný termín dodania, ktorý môže byť so súhlasom spotrebiteľa dlhší ako lehota uvedená v 8.1 bode 1 týchto Obchodných podmienok.
4.3 V prípade tovaru, ktorý je potrebné pre spotrebiteľa objednať, môže byť spotrebiteľovi účtovaná zálohová platba vo výške 20% z celkovej ceny objednaného tovaru. Termín dodania takéhoto tovaru na objednávku je do 4 týždňov od uhradenia zálohovej platby, pokiaľ sa nedohodlo inak.

Späť

Čl. 5 - Kúpna zmluva, odstúpenie od kúpnej zmluvy

5.1 Zmluva uzavretá na diaľku a zmluva uzavretá mimo prevádzkových priestorov obchodníka

5.1.1 Zmluvou uzavretou na diaľku je zmluva medzi obchodníkom a spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu.

5.1.2 Zmluvou uzavretou mimo prevádzkových priestorov obchodníka je zmluva medzi obchodníkom a spotrebiteľom

a) uzavretá za súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom obchodníka,

b) na ktorej uzavretie dal návrh spotrebiteľ obchodníkovi na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom obchodníka,

c) uzavretá v prevádzkových priestoroch obchodníka alebo prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie bezprostredne po individuálnom a osobnom oslovení spotrebiteľa obchodníkom na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom obchodníka, alebo

d) uzavretá počas predajnej akcie alebo v súvislosti s ňou.

5.1.3 Prevádzkovými priestormi podľa odseku 2 sa rozumie prevádzkareň alebo iný priestor, kde obchodník alebo osoba, ktorá koná v mene alebo na účet obchodníka, zvyčajne vykonáva svoju podnikateľskú činnosť alebo povolanie. Za prevádzkareň sa nepovažujú prevádzkové priestory využívané obchodníkmi a organizátormi predajných akcií na organizovanie a uskutočňovanie jednorazových predajných a prezentačných obchodných aktivít.

5.1.4 Predajnou akciou sa rozumie podujatie, ktoré sa koná mimo prevádzkových priestorov obchodníka a domácnosti spotrebiteľa, je určené pre obmedzený počet spotrebiteľov s prístupom na základe adresovaného oznámenia, z ktorého je zrejmé, že ide o pozvanie (ďalej len „pozvánka“), a ktorého predmetom je najmä prezentácia, ponuka, predaj alebo poskytnutie produktu, ak obchodník počas podujatia alebo do 15 pracovných dní po uskutočnení podujatia uzavrie so spotrebiteľom zmluvu. Za predajnú akciu sa nepovažuje predaj na verejnej dražbe alebo podujatie, ktorého predmetom je výlučne ochutnávka a konzumácia potravín a nápojov spojená s ich predajom alebo predvedenie a predaj kozmetických výrobkov, ak nie sú predvádzané, ponúkané a predávané aj iné produkty.

5.2 Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka na základe zákona č. 108/2024 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov do

a) 14 dní odo dňa

1. prevzatia tovaru spotrebiteľom podľa odseku 4,

2. uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby,

3. uzavretia zmluvy o dodávaní vody, ktorá nie je na predaj v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, a zmluvy o dodávke a odbere tepla,

4. uzavretia zmluvy o dodaní digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči,

b) 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy pri nevyžiadanej návšteve alebo v súvislosti s ňou alebo na predajnej akcii alebo v súvislosti s ňou.

Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

5.2.6 Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa, ktoré vyjadruje vôľu spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Spotrebiteľ môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy podľa  príloha

5.2.7 Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa odsekov 1 až 3 sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodníkovi.

5.2.8 Pri pochybnostiach o doručení sa spotrebiteľom odoslané oznámenie o odstúpení od zmluvy považuje za doručené uplynutím času primeraného použitému spôsobu doručovania, ak spotrebiteľ vie preukázať odoslanie oznámenia o odstúpení od zmluvy na adresu, ktorú obchodník oznámil spotrebiteľovi podľa § 5 ods. 1 písm. b) alebo § 15 ods. 1 písm. a) až c), alebo na inú adresu, ktorú obchodník oznámil spotrebiteľovi po uzavretí zmluvy. Oznámenie o odstúpení od zmluvy sa považuje za doručené dňom jeho odoslania obchodníkovi na adresu podľa prvej vety, ak poštovú zásielku, ktorej obsahom je oznámenie o odstúpení od zmluvy, nemožno dodať obchodníkovi z dôvodov podľa osobitného predpisu.68)

5.2.9 Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť spotrebiteľovi potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní obchodníka.

5.3 Odstúpením spotrebiteľa od kúpnej zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje, pričom obchodník je povinný prevziať tovar späť a vrátiť spotrebiteľovi cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ktorý spotrebiteľ uhradil za tovar v lehote 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia tovaru obchodníkovi bezhotovostným prevodom na účet, ktorého číslo uvedie spotrebiteľ v odstúpení od kúpnej zmluvy.
5.4 Ak tovar zodpovedal popisu na stránkach internetového obchodu a nebol chybný, náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
5.5 Spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu, multimediálneho diela alebo počítačového programu, ktoré spotrebiteľ rozbalil, a tiež tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť (najmä hygienicky chybný tovar, ako napr. použitý tovar určený na osobnú hygienu alebo kozmetickú starostlivosť, resp. tovar určený na prípravu alebo skladovanie potravín, a podobne alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa.

5.6. Kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní, ak nejde o predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho a/alebo určeného osobitne pre jedného kupujúceho (napríklad  špeciálne vyrobená konzola).

5.7. Ak ste si zakúpili tovar ako firma s platným IČO, právo na odstúpenie od zmluvy vám nevzniká - nákup na  IČO sa riadi Obchodným zákonníkom.

Späť

Čl. 6 - Viazanosť ponukou, stornovanie objednávky

6.1 Obchodník je viazaný ponukou vrátane ceny tovaru od potvrdenia objednávky elektronickou správou s predmetom "Potvrdenie objednávky" až po uplynutie lehoty na dodanie tovaru.
6.2 Spotrebiteľ môže objednávku stornovať zaslaním žiadosti na emailovú adresu info@tvsatnitra.sk alebo osobne na adrese sídla obchodníka.
6.3 Obchodník má právo stornovať objednávku z dôvodu vypredania alebo nedostupnosti tovaru, alebo z dôvodu, že nie je schopný dodať tovar spotrebiteľovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami, alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa so spotrebiteľom nedohodne inak. O stornovaní objednávky bude spotrebiteľ preukázateľne informovaný.

Späť

Čl. 7 - Platobné podmienky

7.1 V prípade platby internetovým platobným systémom alebo prevodom z účtu, spotrebiteľ zrealizuje platbu bezodkladne po potvrdení objednávky, najneskôr však do 3 kalendárnych dní, pričom tovar bude vyexpedovaný až po zaplatení jeho ceny, čím sa rozumie pripísanie celej ceny tovaru vrátane prípadného príplatku za prepravu na účet obchodníka. Ak nebude platba pripísaná na účet obchodníka do troch kalendárnych dní od potvrdenia objednávky, obchodník má právo predmetnú objednávku stornovať.

7.2 * NEPLAŤTE KÝM VÁM NEPOŠLEME FAKTÚRU.
Pokiaľ si vyberiete spôsob "platba vkladom na účet" neplaťte kým vám nepošleme faktúru PRETOŽE na identifikáciu platby potrebujeme VARIABILNÝ SYMBOL z faktúry. A musíte si objednať tovar, ktorý sa ešte vyrába a je v predaji.

7.3 Objednávku odoslanú cez internetovú stránku www.tvsatnitra.sk nie je možné uhradiť inak ako v hotovosti do rúk kuriéra, prevodom na účet alebo online platobným systémom. Nie je možné ju uhradiť akýmikoľvek poukážkami alebo šekmi vydanými obchodníkom, či iným právnym subjektom. Tovar možno osobne vyzdvihnúť v predajni a zaplatiť v hotovosti, alebo platobnou kartou

7.4 Daňový doklad (faktúra) bude pri doručení kuriérskou spoločnosťou priložený v balení tovaru. V prípade osobného odberu sa daňový doklad odovzdá spolu s tovarom. Záručný list, pokiaľ sa k tovaru dodáva, bude dodaný spolu s výrobkom a to v balení výrobku alebo v obálke nalepenej na obale výrobku.

Späť

Čl. 8 - Podmienky dodania tovaru

8.1 Ak sa nedohodlo inak, obchodník sa zaväzuje dodať spotrebiteľovi tovar najneskôr do 7 pracovných dní od emailového potvrdenia objednávky spotrebiteľovi, a pri platbe internetovým platobným systémom alebo prevodom na účet, do 7 pracovných dní od pripísania platby na účet obchodníka.
8.2 Pri dodaní tovaru kuriérskou spoločnosťou alebo pri osobnom odbere v sídle obchodníka sa spotrebiteľ zaväzuje skontrolovať balenie tovaru pred podpisom preberacích dokumentov. Ak zistí, že balenie je poškodené, je povinný trvať na zapísaní poškodenia do preberacích dokumentov a až potom ich podpísať. Spotrebiteľ je povinný ihneď po doručení zásielky tovar úplne vybaliť a zistiť, či nie je mechanicky poškodený. V prípade mechanického poškodenia alebo nekompletnosti obsahu sa zaväzuje bezodkladne informovať obchodníka.
8.3 Spotrebiteľ je informovaný o odoslaní tovaru najneskôr deň pred jeho doručením. Spotrebiteľ je povinný zabezpečiť súčinnosť pre bezproblémové prevzatie tovaru, najmä tým, že v dňoch plánovaného doručenia bude dostupný na telefónnom čísle určenom pre doručenie alebo prítomný na adrese doručenia. Pokiaľ túto povinnosť nie je možné splniť, je povinný preukázateľne informovať obchodníka, dohodnúť sa s ním na náhradnom termíne doručenia alebo určiť náhradnú osobu, ktorá povinnosť prevzatia tovaru splní za pôvodného príjemcu zásielky (pri nákupe na splátky nie je možné určiť náhradnú osobu pre príjem zásielky). Pokiaľ tak spotrebiteľ neučiní a tovar bude vrátený späť na náklady obchodníka z dôvodu opakovaného nezastihnutia spotrebiteľa, platia rovnaké podmienky ako pri bezdôvodnom odmietnutí zásielky špecifikovanom v bode 5 tohto článku.
8.4 Pokiaľ spotrebiteľ bezdôvodne odmietne prevziať riadne dodávaný tovar, je povinný uhradiť obchodníkovi náklady, ktoré mu vznikli pri pokuse o doručenie tovaru spotrebiteľovi a následnom doručení tovaru späť k obchodníkovi.
8.5 Pri vynáške väčších balíkov mimo Nitry, (napr. chladničky a väčšie televízne prijímače a pod., ktoré sa nezmestia do výťahu) je spotrebiteľ povinný zabezpečiť pri vynáške pomoc ďalšej osoby šoférovi.

Späť

Čl. 9 - Reklamačný poriadok

9.1 Spotrebiteľ uplatňuje reklamáciu písomne, elektronickou poštou na adrese info@tvsatnitra.sk alebo osobne v predajni obchodníka v záručnej dobe, ktorá je 24 mesiacov, pokiaľ nebolo dohodnuté inak a začína plynúť od dátumu prevzatia tovaru spotrebiteľom alebo od dátumu uvedenia do prevádzky, ak je podmienkou uvedenia veci do prevádzky oprávnenou osobou autorizovaného servisu, a ak si spotrebiteľ objednal uvedenú službu najneskôr do troch týždňov od zakúpenia tovaru, riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť. Ak spotrebiteľ tieto podmienky nesplnil, plynie mu záručná doba odo dňa prevzatia tovaru.
9.2 Spotrebiteľ je pri uplatnení reklamácie povinný predložiť obchodníkovi originál daňového dokladu.
9.3 Obchodník zodpovedá za chyby, ktoré zistí na predávanom tovare pri prevzatí spotrebiteľom a za chyby, ktoré sa vyskytnú po prevzatí a užívaní tovaru počas záručnej doby.
9.4 Obchodník nezodpovedá za chyby spôsobené najmä mechanickým poškodením, neodvratnou udalosťou - živelnou pohromou, nesprávnym zaobchádzaním - v rozpore s návodom na užívanie a obvyklým spôsobom používania, v osobitných prípadoch, ak to vyplýva z povahy veci aj zásahom nepovolanej osoby, vrátane užívateľa, prípadne iným neodborným zásahom.
9.5 Obchodník určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Vybavenie reklamácie bude spotrebiteľovi oznámené telefonicky alebo písomne elektronickou poštou. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru obchodníkovi, alebo inak po dohode. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.
9.6 Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu tovaru počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže obchodník vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.
9.7 Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu tovaru po 12 mesiacoch od kúpy a obchodník ju zamietne, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie.
9.8 Ak ide o chybu, ktorú možno odstrániť, má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Obchodník je povinný chyby bez zbytočného odkladu odstrániť.
9.9 Ak ide o chybu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez chyby, má spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú spotrebiteľovi, ak ide síce o odstrániteľné chyby, ak však spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa chyby po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Za opätovné vyskytnutie sa chyby po oprave sa považuje, keď sa rovnaká chyba, aká bola v záručnej dobe najmenej dvakrát odstraňovaná, vyskytne opätovne. Za väčší počet vád sa považuje, keď tovar má súčasne najmenej tri odstrániteľné chyby, pričom každá z týchto vád bráni riadnemu užívaniu tovaru.
9.10 Obchodník je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie ako aj vydať písomný doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie.
9.11 Spotrebiteľ je oprávnený použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorý si zvolí. Spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti. V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na info@tvsatnitra.sk

 

Späť

Čl. 10 - Informácie pre dotknuté osoby o spracúvaní osobných údajov podľa nariadenia EÚ č. 2016/679 (ďalej len „GDPR“), čl. 13 a ďalších.

Informačný systém osobných údajov E-shop. Prevádzkovateľ: TVsat Multimedia s.r.o., Trieda Andreja Hlinku 611/10, Nitra 949 01, IČO: 48247081. Spoločný prevádzkovateľ: Nie je. Zástupca prevádzkovateľa: Nie je vymenovaný. (Povinnosť, keď prevádzkovateľ nie je usadený v EÚ.). Kontaktné údaje zodpovednej osoby: Nie je poverená. Dotknutá osoba môže vo veci ochrany osobných údajov kontaktovať info@tvsatnitra.sk . Účely spracúvania: Identifikácia klientov e-shopu za účelom správnej fakturácie a správneho doručenia tovaru. Právny základ spracúvania: Zmluva. To znamená, že získavanie osobných údajov je zákonnou požiadavkou, zmluvnou požiadavkou, požiadavkou na uzatvorenie zmluvy. Dotknutá osoba JE povinná poskytnúť osobné údaje. Následkom neposkytnutia osobných údajov by bolo nesplnenie účelu spracúvania. Spracúvanie osobných údajov sa nezakladá na GDPR čl. 6 ods. 1 písm. f.. Z akého zdroja sú získavané osobné údaje: Priamo od dotknutej osoby. Kategórie osobných údajov: Meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail. Súbor spracovateľských operácií s osobnými údajmi(platí zaškrtnuté): [x] získavanie, [x] zaznamenávanie, [x] usporadúvanie, [x] štruktúrovanie, [x] uchovávanie, [x] prepracúvanie alebo zmena, [x] vyhľadávanie, [x] prehliadanie, [x] využívanie, [ ] poskytovanie (oboznámením, zverejnením, inak), [ ] preskupovanie alebo kombinovanie, [x] obmedzenie, [x] vymazanie, [x] likvidácia. Pozn.: 1. Bez ohľadu na to, či sa vykonávajú automatizovanými alebo neautomatizovanými prostriedkami. 2. Zoznam spracovateľských operácií, ktoré podliehajú posúdeniu vplyvov (DPIA) zverejní (na Slovensku) Úrad na ochranu osobných údajov. Príjemcovia alebo kategórie príjemcov: Príjemcovia alebo kategórie príjemcov: Nie sú. Sprostredkovateľ: Osobné údaje nie sú poskytované sprostredkovateľom. Ďalší príjemcovia (kt. osobné údaje ďalej nespracúvajú): správa IT. kuriérske spoločnosti,  Slovenská pošta.Pozn.: V zmysle GDPR sa orgán verejnej správy, v prípade ak sú mu osobné údaje poskytnuté, za príjemcu nepovažuje. Prenos osobných údajov do tretej krajiny: Neuskutočňuje sa.. Doba uchovávania osobných údajov: 10 rokov po ukončení spracúvania ak to nestanovuje registratúrny poriadok prevádzkovateľa. Právny nárok dotknutej osoby: Dotknutá osoba má právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k jej osobným údajom, právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať voči spracúvaniu, ako aj právo na presnosť osobných údajov. Dotknutá osoba má právo namietať prípadné automatizované individuálne rozhodovanie ako aj profilovanie. Dotknutá osoba má právo podať sťažnosť dozornému orgánu, a to predovšetkým v členskom štáte svojho pobytu. Na Slovensku je to Úrad na ochranu osobných údajov. V prípadoch uvedených v GDPR čl. 17 má dotknutá osoba má právo na vymazanie (právo na „zabudnutie“). Automatizované rozhodovanie, teda vopred stanovený postup, ktorý je následne vykonávaný automatizovane. Prevádzkovateľ pri spracúvaní osobných údajov nevyužíva automatizované rozhodovanie. Profilovanie, teda sledovanie resp. predvídanie správania: Prevádzkovateľ pri spracúvaní osobných údajov nevyužíva profilovanie.

Späť